OKUYUCULARA NOT:

Bu blogta yayınlanan Telif-Tercüme'ye ait çeviri ve orijinal yazıları (doğal olarak çevirisi yapılmış olan ve kaynak gösterilen ingilizce orijinal yazıları değil) istediğiniz her ortamda çoğaltabilir, yayınlayabilir ve değiştirebilirsiniz.
Kaynak göstermek özü itibariyle ahlaki, öznel bir tercihtir; gösterirseniz sevinir, göstermezseniz üzülmeyiz.
Bilgi -içeriği ve düzeyi ne olursa olsun- ; hele kamuya sunulmuşsa, mülkiyete konu olacak birşey değildir, paylaşıldıkça anlamlıdır ve bu güneş altında yeni hiçbirşey yoktur.
İçerik çalma diye birşey en azından bu blog için geçerli değil; gönüllü olarak verilmiş birşeyin alınması durumunda hırsızlık söz konusu olabilir mi?
Görülen lüzum üzerine duyurulur.

10 Şubat 2008 Pazar

Hürriyet Gazetesi, Kadınlar ve Türkiye


Hürriyet Gazetesi, Kadınlar ve Türkiye 2008

Aşağıya bugünkü (10 Şubat 2008 ) Hürriyet Gazetesi'nden aldığım haberleri yorumsuz olarak alıyorum:

EVDE BAŞÖRTÜSÜ TAKIYORUM
Sibel Can" Eşim Sulhi bana başörtüsünü çok yakıştırıyor.
Ben de onun gönlünü hoş etmek için evde şık eşarplarla başımı örtüyorum.
Sulhi'de çok mutlu oluyor" dedi.


BAYANLARIN ÇALIŞMASINI İSTEMİYORUM
Acun Ilıcalı'dan tartışılacak açıklama. Kadınların çalışmasını istemediğini söyleyen Ilıcalı " Ben bayanların çalışmasını istemiyorum. Eşimin de çalışmasını istemiyorum, bunun sebebi de şu; bayanların kendine has özellikleri var. Bu özellikler ne mesela, duygusal olurlar, masum olurlar. İşkolik bayanlar da bu özelliklerin yıprandığını görüyoruz, işine adadıysa kendini evini ihmal ediyor. Sonuç itibariyle erkeğe de zarar veriyor" dedi.

PARİS HİLTON TÜRK GÜZELİNİ SEÇECEK
Paris Hilton, Mart ayında Miss Turkey Güzellik Yarışması'nın finali için İstanbul'a gelecek. Paris Hilton yarışmada jüri üyeliği yapacak.

EV KADINI OLABİLİRİM
Hande Ataizi "Artık evimde oturacağım. Böyle daha mutlu oluyorum. Zaten piyasanın durumu ortada, diziler eskisi kadar iş yapmıyor. Aslına bakarsanız oyuncular iş yaptıramıyor.
Onun için fazla ortalıkta dolaşmanın şu sıralar bir anlamı yok. Sevgilimle mutlu bir yaşam sürdüyorum. Yakında evlenebilir, tümüyle evimin kadını olurum.Bakarsınız çocuk bile doğururum" dedi.
Kaynak

SON YAZILAR / RECENT POSTS